Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Pignulaghju In Grandi Piante

Divine

Pignulaghju In Grandi Piante Questa hè una pignatta luminosa, fatta d'un o duie pezzi di plastica opale. U pignattaru ùn hà mancu un fondu. Dunque, Poi mette à mezu à un arbulu in crescita. E appuntate i taglii inseme da "chjusi rapidi" .E da in fondu vene una luce LED chì dà una luce à u pote è à un arbulu è un surra. A differenza principale per l'altri hè chì Metti questu intornu à un arbulu in crescita. Ùn mette micca un arburu per cultivà.

Nome di u prugettu : Divine, Nome di i disignuri : Ari Korolainen, U nome di u cliente : Adessin Oy.

Divine Pignulaghju In Grandi Piante

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.