Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lavabo

Spiral

Lavabo L'acqua fresca hè unu di i più preziosi risorse naturali; Avemu intesu e storie è legende chì i serpi custodianu i preziosi è preziosi tesori. Hè per quessa chì avemu ispiratu da u serpente chì hà impannillatu intornu à una piscina d'acqua conica per pruteghja. Un'altra funzione hè chì aduprà e mani per apre u tappetu di l'acqua pò esse micca piacevule per tutti in i lochi publichi. In questu disignu, un pedale hè usatu per apre e chjude u tappellu pressendu un pedale di u pede.

Nome di u prugettu : Spiral, Nome di i disignuri : Naser Nasiri & Taher Nasiri, U nome di u cliente : AQ QALA BINALAR.

Spiral Lavabo

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.