Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Stadiu Per A Ricezione Di Nozze

Depiction

U Stadiu Per A Ricezione Di Nozze Un bellissimu disegnatu per una ricezione di un matrimoniu. Grand avenue accoglie l'ospitu nantu à una catifa bianca di fur bianca. Sentendu l'essenza di a cità di Roma attraversu u cancellu, i pilastri rumanichi, a statua, i sedili tondi in stile tiara è l'immensu "Fontana-di-trevi". U sonu di l'acqua chì scorri crea una musica calmante in u sfondate mentre saluta u novu casatu. Micca una sola persona di a squadra ùn hà mai intesu o vistu a struttura vera è ancu ottene a depurazione di u 100% di a struttura originale, chì hè credibile per fà ogni cosa in solu 20 ghjorni.

Nome di u prugettu : Depiction, Nome di i disignuri : Arundhati Subodh Sathe, U nome di u cliente : Victrans Engineers.

Depiction U Stadiu Per A Ricezione Di Nozze

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.