Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Marca D'identità Islamica

Islamic Identity

A Marca D'identità Islamica U cuncettu di u prugettu di marca per evidenziare l'ibridu di l'ornamentu tradiziunale islamicu è di u disignu cuntempuraneu. Siccomu u cliente hè stata attaccata à i valori tradiziunali d'interessati ancu à u disignu cuntempuraneu. Quì, u prugettu si basa in duie forme basiche; u cercolu è quadratu. Sti furmuli sò stati utilizati per enfatizà u cuntrastu trà a combinazione di mudelli tradiziunali islamici è u disignu cuntempuraneu. Ogni unità in u mudellu hè stata aduprata una volta per dà à l'identità una manifestazione sofisticata. U culore d'argentu era usatu per enfatizà l'aspettu cuntempuraneu.

Nome di u prugettu : Islamic Identity, Nome di i disignuri : Lama, Rama, and Tariq Ajinah, U nome di u cliente : Lama Ajeenah.

Islamic Identity A Marca D'identità Islamica

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.