Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ristorante

Kalamis Liman Restaurant

Ristorante U ristorante Kalamis Liman hè statu cuncepitu da Atölye Una Architettura. Un film d'animazione era necessariu per a presentazione di u prugettu. L'obiettivu di u film d'anima chì era statu preparatu da Ayhan Güneri Architects era riflessu u realisimu di u ristorante. A fasa di mudellazione di u periodu di 10 ghjorni Kalamis Liman Restaurant, custituita da 1600 quadrati 64 secondi d'animazione à u stadiu di rendering, hè stata finita in 800 hours.Project presentazione preparatu per l'animazione, 3dsmax, v-ray program; Xeon 16-core 48 GB hardware hardware di workstation è stata aduprata.

Nome di u prugettu : Kalamis Liman Restaurant, Nome di i disignuri : Ayhan Güneri, U nome di u cliente : ATOLYE A ARCHITECTURE.

Kalamis Liman Restaurant Ristorante

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.