Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Tavulinu

Cell

U Tavulinu Questu elementu hè assicuratu per aghjurnà a qualità è l'estetica di u spaziu interiore è per risolve i prublemi di u cunsumu è di a produzzione in massa. Stu prughjettu hè cumpostu di cellule. Ogni cella currisponde à una necessità diversa, un spaziu di almacenamentu differenti, di dimensione è culore differenti. I culori interagiscenu unu cù l'altru è cù u spaziu induve sò posti È a tavola di caffè puderia esse roti per ottene cunvenzione in mobilità. Sì micca nantu à roti, ogni cellula pò esse separata da u restu è esse postu cum'è un table lateral. Inoltre, e cellule di u listessu colore è di dimensione ponu esse ripetute è pusate nantu à u muru.

Nome di u prugettu : Cell, Nome di i disignuri : Anna Moraitou, U nome di u cliente : Anna Moraitou, desarch architects.

Cell U Tavulinu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.