Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Rinuvamentu Urbanu

Tahrir Square

U Rinuvamentu Urbanu A piazza Tahrir hè a spina di a storia pulitica egiziana è dunque rinvivisce u so disegnu urbanu hè un desideriu puliticu, ambientale è suciale. U pianu maestru implica a chjude alcune di e strade è fusione in a piazza esistente senza disturbà u flussu di trafficu. Dopu trè prughjetti sò stati creati per allughjassi una funzione recreativa è cummerciale, cume un memoriale per marcà a storia pulitica muderna di l'Eggittu. U pianu hà pigliatu in cunsiderazione di u spaziu suffiientu per i spazii di passeggiate è i posti è un raportu di zona verde elevata per introduverà u culore in a cità.

Nome di u prugettu : Tahrir Square, Nome di i disignuri : Dalia Sadany, U nome di u cliente : Dezines, Dalia Sadany Creations.

Tahrir Square U Rinuvamentu Urbanu

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.