Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Vigilazione Digitale

PIXO

A Vigilazione Digitale U cuncettu hè in traccia di "digitalizà" i "numeri rotulanti" di l'orologio meccanicu in l'anni 70. Cù u so display full-matrix puntu, PIXO hè capaci di mustrà u numeru di "rolling" animatu fluenti. A cuntrariu di l'altri orologii digitali cun pushers, PIXO hà solu una corona girata per operare tutti i modi chì includenu: Modu di tempu, ora di u mondu, Cronometru, 2 Alarme, Chime d'ora è Timer. U disignu generale hè destinatu à e persone chì piacenu e cose digitale cù l'esekuzione nova. E diverse combinazioni di culore è un disegnu di casu unisex sò capaci di adatta à sfarenti tippi di preferenze d'utilizatori.

Nome di u prugettu : PIXO, Nome di i disignuri : PIXO TEAM, U nome di u cliente : PIXO LIMITED COMPANY.

PIXO A Vigilazione Digitale

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.