Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Fighjate

Ring Watch

Fighjate U Ring Watch riprisenta a simplificazione massima di un orologio tradiziunale attraversu a so eliminazione di numeri è mani in favore di i dui anelli. Stu disegnu minimalista furnisce un look simplice è simplice chì si marita perfettamente cù l'estetica interessante di l'orologio. A curona di a firma sempre furnisce un mezzu efficau per cambià l'ora mentre a so pantalla di e-ink oculta mostra i bandi di culore vivaci cù una definizione eccezziunale, ultimamente mantenendu un aspettu analogicu, mentre chì furnisce ancu una vita più larga di a batteria.

Nome di u prugettu : Ring Watch, Nome di i disignuri : Javier Vallejo Garcia, U nome di u cliente : JVG - Javier Vallejo Garcia.

Ring Watch Fighjate

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.