Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Parcheghju In Bicicletta Trasfurmativa

Smartstreets-Cyclepark™

U Parcheghju In Bicicletta Trasfurmativa Smartstreets-Cyclepark hè una stazione versatile è simplificata di parcheggiamentu bicicletta per duie biciclette chì accade in pochi minuti per permette una migliione rapida di e stazioni di parchezza in bicicletta in i urbani senza aghjustà a scena di strada. L'attrezzamentu aiuta à riduce u furtu di bicicletta è ponu esse stallati ancu nantu à i strade più strette, liberando un novu valore da l'infrastruttura esistente. Hè fatta di acciaio inossidabile l'equipazione pò esse un culore RAL assuciatu è marcatu per l'Autorità Locali o i patrocinatori. Pò esse adupratu ancu per aiutà à identificà e rotte di Ciclette. Pò esse cunfiguratu per adatta à qualsiasi taglia o stile di colonna.

Nome di u prugettu : Smartstreets-Cyclepark™, Nome di i disignuri : SMARTSTREETS LTD, U nome di u cliente : Cities, Councils and Municipalities.

Smartstreets-Cyclepark™ U Parcheghju In Bicicletta Trasfurmativa

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.