Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

Pollen

Anellu Ogni pezzu hè una interpretazione di un frammentu di a natura. A Natura diventa un pretextu per dà a vita à i ghjuvelli, ghjucendu cù luci è ombre. L'obiettivu hè di furnisce un ghjuvellu cù forme interpretate cum'è a natura li designeria cù a so sensibilità è a so sensuale. Tutte e pezzi sò fatte a manu per rinfurzà e texturità è e particularità di u gioiellu. L'stile hè pura per ghjunghje à a sustanza di vita vegetale. U risultatu dà un pezzu unicu è intemporalmente cunnessu à a natura.

Nome di u prugettu : Pollen, Nome di i disignuri : Christine Alexandre, U nome di u cliente : Chris Alexxa Jewels.

Pollen Anellu

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.