Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Borsa, A Borsa Di Sera

Tango Pouch

A Borsa, A Borsa Di Sera U Tango Pouch hè un saccu eccezziunale cun un disignu veramente innovatore. Hè un articulu wearable purtatu da u manicu-polso chì vi permette di avè e mani libere. Dentru hè abbastanza spaziu è a custruzzione di chjude di u magnete plegante dà una apertura faciule è facili inaspettata. U Pouch hè fattu cù un cuoio di pelle di cera di mollu liscia per un toccu incredibbilmente piacevule di u manicu è un inseme laterale puffy, in cuntrastu intenzionalmente cù u corpu principale più custruitu fattu di a chjamata pelle.

Nome di u prugettu : Tango Pouch, Nome di i disignuri : Anne-Christin Schmitt, U nome di u cliente : Gretchen.

Tango Pouch A Borsa, A Borsa Di Sera

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.