Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Dormitoriu Studiente

Koza Ipek Loft

U Dormitoriu Studiente Koza Ipek Loft hè statu creatu da studio3123 cum'è pensione studentesca è centru di ghjuventù cù una capacità di 240 letti in una zona di 8000 m2. A cunstruzione di Koza Ipek Loft hè stata finita in maghju 2013. In generale, l'ingressu in pensione, l'accessu à un centru di ghjuventù, un ristorante, una sala di cunferenze è un foyer, sale di studiu, camere, e uffici amministrativi in multipli di un edifiziu di 12 piani custituitu di un innovatore, mudernu è spazii viventi confortables sò stati dissenu. Stanze per 2 persone in i celi core disposti da secondu ogni pianu, dui compartimenti è un usu di 24 persone.

Nome di u prugettu : Koza Ipek Loft, Nome di i disignuri : Craft312 Studio, U nome di u cliente : Craft312 Studio Partnership.

Koza Ipek Loft U Dormitoriu Studiente

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.