Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Set Di Caffè

Relax

Set Di Caffè U scopu primariu di l'inseme hè di incuragisce l'alimentazione di e relazioni. U scopu di fà rinvià a tradizione antica di bevande caffè à u mondu accumpagnatu d'oghje. L'ensemble di u cimentu industriale è a delicata porcellana creanu un cuntrastu inusual è e sfarenti texture si spiccanu. U scopu di rinfurzà a relazione si manifesta in e forme cumplementari di l'articuli. Siccomu e tazzi ùn ponu stà solu, solu quand'elli sò posti in a so bandera spartuta, u set di caffè urge a ghjente per chatsanu unu cun l'altru mentre u caffè.

Nome di u prugettu : Relax, Nome di i disignuri : Rebeka Pakozdi, U nome di u cliente : Pakozdi.

Relax Set Di Caffè

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.