Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Dispositivu D'accessu Biometricu Per Sbloccà Porte

Biometric Facilities Access Camera

U Dispositivu D'accessu Biometricu Per Sbloccà Porte Un dispusitivu biometricu integratu in pareti o chioschi chì catturà l'iris è tutta a faccia, dopu riferisce una basa di dati per determinà i privilegii di l'utilizatori. Concede l'accessu per sbloccare porte o logging utilizatori. Funzioni di feedback d'utente sò integrati per un allineamentu faciule. Leds illuminanu invisibilmente l'ochju, è ci hè un lampu per a luce bassa. U frontale hà 2 parti di plastica chì permettenu i culori duo-tonu. A parti più chjuca attira l'ochju cun dettaglio fini. A forma simplifica 13 cumpunenti di fronte in un pruduttu più esteticu. Hè per i mercati corporativi, industriali è domestici.

Nome di u prugettu : Biometric Facilities Access Camera, Nome di i disignuri : Travis Baldwin, U nome di u cliente : Crea Inc Design LTD.

Biometric Facilities Access Camera U Dispositivu D'accessu Biometricu Per Sbloccà Porte

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.