Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Museu D'arte

The Vagrant

Museu D'arte L'architettura di u Nuvellu Museo di Arte di Taipei, cuncepitu da Aleksandar Rudnik Milanovic cum'è un uccello grue in u nido di a terrazza di u fiume, si puderà capisce facilmente da una distanza, è da qualsiasi puntu di u parcu da u fiume Yingge. A forma di museu era un sfondate muvimentu equilibratu minimalisticu di e grue cù atriu cum'è pulmoni di uccelli induve l'aria fresca è a luce di u sole entrianu direttamente in u museu. Cù i so ali cum'è spaziu di mostra, è i grue si trovanu cum'è un ristorante di temi d'arte, l'invitati di u museu puderebbenu cuntene à a vista di u paisaghju, è à a cità di Taipei in a vicinanza.

Nome di u prugettu : The Vagrant , Nome di i disignuri : Dr Aleksandar Rudnik Milanovic, U nome di u cliente : Aleksandar Rudnik Milanovic.

The Vagrant  Museu D'arte

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.