Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Disignu Di Mostra

Multimedia exhibition Lsx20

U Disignu Di Mostra Una mostra multimediale hè stata dedicata à u 20u anniversariu di a reintroduzione di i latti di munita naziunale. U scopu di a mostra era di mette in contu u quadru di a trinità in a quale era basatu u prugettu artisticu, à dì, banconi è muniti, l'autori - 40 artisti lettoni in scena di vari generi creativi - è e so opere. U cuncettu di l'esposizione hè originatu da u grafite o u piombu chì hè l'assi centrale di un lapis, un strumentu cumunu per artisti. A struttura di grafite serve com'è l'elementu di designu centrale di a mostra.

Nome di u prugettu : Multimedia exhibition Lsx20, Nome di i disignuri : Design studio H2E, U nome di u cliente : The Bank of Latvia.

Multimedia exhibition Lsx20 U Disignu Di Mostra

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.