U Tissu Tactile U tessulu industriale jacquard universale hà pensatu cum'è traduttore per i ceci. Stu stigliu pò esse leghje da e persone cun bona vista è hè distinatu per elli per aiutà i cecchi chì cumincianu à perde a vista o avè prublemi di visione; per amparà u sistema braille cun un materiale amichevule è cumunu: tela. Contene l'alfabetu, numeri è segni di puntuazione. Ùn sò aghjustate i culori. Hè un pruduttu in scala grigia cume un principiu di senza percepzioni di luce. Hè un prughjettu cù u significatu suciale è va al di là di i tessili cummirciali.
Nome di u prugettu : Textile Braille, Nome di i disignuri : Cristina Orozco Cuevas, U nome di u cliente : Cristina Orozco Cuevas.
Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.