Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione

Unite 401

Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione Unisce 401: U duo perfetto per l'Educazione. Parlemu di travagliu in squadra. Cù un incredibilmente versatile designu 2-in-1, Unite 401 hè u dispusitivu ideale per studienti per l'ambienti di apprendimentu in cullaburazione. A cumminazione di una tavuletta è un quaderno furnisce a soluzione mobile più putente per l'Educazione, empowered da un design siguru mgseries à u prezzu più intelligente.

Nome di u prugettu : Unite 401, Nome di i disignuri : Jp Inspiring Knowledge, U nome di u cliente : JP - inspiring knowledge.

Unite 401 Un Apparecchiu Detachable Per L'educazione

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.