Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cunsola

Mabrada

Cunsola Una cunsola unica fatta di legnu pittatu cù finitu in petra, mostranu un anticu macinatore di caffè autenticu chì si trova in u periodu ottomanu. Un refrigeratore di caffè jordano (Mabrada) hè statu riproduttu è scolpitu per stà cum'è una di e gambe à u latu oppostu di a consola induve si trova u mulinder, creendu un pezzu affascinante per un foyer o salottu.

Nome di u prugettu : Mabrada , Nome di i disignuri : May Khoury, U nome di u cliente : Badr Adduja Arts & Crafts.

Mabrada  Cunsola

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.