Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Spaziu Interiore

Chua chu kang house

U Spaziu Interiore U puntu d'acupuntura in questa casa era di cunnette l'area chjusa in una nova visuale nova di tranquillità. Fendu questi, certu incantu storicu è crudu hè statu ritruvatu per allughjassi u viotu di a casa. U novu alloghju hè cunclusu cù una sorpresa di l'internu in un internu; Cucina secca è umida in una cucina è pranzu in una cucina. U spaziu di vita hè statu ancu interrottu da un attaccu di arte impressiunanti chì prestu diventa u alloghju persunale di u cablaggio elettricu. Per cumplementà l'enfasi generale, e fette di luce calda sò obligate à tacchjà in tutte e pareti di culore.

Nome di u prugettu : Chua chu kang house, Nome di i disignuri : Don Lin, U nome di u cliente : DSOD.

Chua chu kang house U Spaziu Interiore

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.