Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Bancone Di Strada

Ola

Bancone Di Strada Stu bancu, cuncipitu seguitendu strategie ecunomichevule, porta i mobuli di strada à un novu livellu. Ugualmente in casa in ambienti urbani o naturali, i linii fluidi creanu una varietà di opzioni di sedute in un bancu. I materiali utilizati sò l'aluminiu reciclatu per a basa è l'acciaio per u sediu, sceltu per e so proprietà riciclabule è durevuli; pussedi un finitu luminoso è resistente rivestitu in polvere ideale per l'usu esternu in tutti i tempi. Creatu in a Città di Messico da Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman è Karime Tosca.

Nome di u prugettu : Ola, Nome di i disignuri : Diseno Neko, U nome di u cliente : Diseño Neko S.A. de C.V..

Ola Bancone Di Strada

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.