Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ristorante

pleasure

Ristorante U piacè di vive una vita d'arte. Estensione è Cuntinuazione. Via via l'estensione di e forme di soffiu è di stende di u pianu, è a so ondulazione di cuntrastu consistente, chì s'avvicina finu o oscura allora, riflettendu una forza di azzione chì abbrace i cimi è i valli in a vita. Mentre l'ambiente strattu flussi e morfisce in azzione, l'imaghjini di bellezza sò cunghjuriti in u spaziu. A cabina spaziale sia fluida è trasparente, mantendu a divisione di vari compartimenti. Cun arrangiamentu ingenuu di spaziu, a privacy pò esiste in mezzu di compartimenti.

Nome di u prugettu : pleasure, Nome di i disignuri : Yu-Wen Chiu (Vita), U nome di u cliente : Yuan King International Interior Design Co., Ltd.

pleasure Ristorante

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.