Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Villi Residenziale

Field of Flowers

Villi Residenziale A struttura riposante nantu à e basi portanti di arcu o carattere semi-arcu hà un impattu riduttu in u terrenu, dunque permette à u terrenu di gode di pioggia è di respira. A pussibilità di gode di a vista panoramicamente grazie à un mecanismu capace di rotà 360 ° un ghjornu. U prughjettu face parte di u so suministru d’energia da e roses di ventu. Ogni unità di villa puderia participà à l’agricultura organica in a so propria zona in mezzu di diversi fiori. , arburi circundati di stagni artificiali o reali.

Nome di u prugettu : Field of Flowers, Nome di i disignuri : Murat Gedik, U nome di u cliente : MURAT GEDIK.

Field of Flowers Villi Residenziale

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.