Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Bar Di Musica Live

Lido Cafe

Bar Di Musica Live U Primu pianu hè una sperienza sottu à l'acqua è u Secunimu pianu hè una sperienza sopra l'acqua. L'esperienza sottumarina include un organu luminoso cum'è sfondata di scena, DMX LED retroilluminatu cù motte di scala di pesci, schernu DMX LED in forma di Fish, Lanterne di seta DMX LED, Cisterne di pesce in aperture di finestra, è tuttu u spaziu hè illuminatu cù luci d'effettu H2O. À u sicondu pianu, strisce verticali magre di specchiu à u spacimentu aleatoriu sò colte in u muru di a foresta. Luci laser è muvimentu sò riflettuti in i strisci di u specchiu è esagerate u sensu di u muvimentu mentre suggerenu ancu a luz di u sole à traversu l'arburi

Nome di u prugettu : Lido Cafe, Nome di i disignuri : Mario J Lotti, U nome di u cliente : MLA Development Corporation.

Lido Cafe Bar Di Musica Live

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.