Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Lounge Club Di Golf

Birdie's Lounge

Lounge Club Di Golf A sala per un club di golf era stata cuncepita è custruita in 6 settimane, à u tempu di u ghjornu di apertura. Avia ancu esse bella, funziunale cum'è salone è adatta per occasioni di cuncorsi occasionale di cuncorsu di golf è altri eventi più chjuchi. Per una scatula di vetru à 3 lati à mezu à un campo di golf, questu approcciu porta i verdi, u celu è qualchì nozione di golf in a barra, in i culori di i mobili è in i riflessi di u corsu in a barra di u mirroru mosaicu. I punti di vista esterni sò assai una parte di u disignu è l'esperienza interni.

Nome di u prugettu : Birdie's Lounge, Nome di i disignuri : Mario J Lotti, U nome di u cliente : Montgomerie Links Golf Club.

Birdie's Lounge Lounge Club Di Golf

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.