Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Platu

1hand plate

Platu 1hand plate: Siate u servitore megliu. Portate u vostru vetru di vinu è a vostra piastra cun una sola mano. U platu hè leggeru è a so forma unica di gamberettu si trova in securità in u palma di a to manu. Moltu utili per ogni tipu d'avvenimenti. Festi, ricevimenti, celebrazioni è più. Sempre tenite una manu libera per mette nuvellu cibo deliziosu in u platu, una manu libera per strincà e mani o solu una manu libera per i gesti. Impressione à i vostri invitati è lascianu gode di a facilità brusca di un buffet permanente.

Nome di u prugettu : 1hand plate, Nome di i disignuri : ARCHITECT AND MANAGER OF OWN BUSINESS, U nome di u cliente : Joannes Petersen.

1hand plate Platu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.