Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Luminaria

Cubeoled

Luminaria Profondità, Trasparenza è Contrastu - CUBE | OLED interpreta questi fundamenti di luce visibile in un disignu puri, monoliticu. 12 pannelli di diodo trasmettitore di luce organica trasparenti (OLED) sò disposti in un sistema di coordenate ortogonale è laminati trà 8 cubi di vetru otticu / chjaru. Per via di circuiti trasparenti applicati nantu à e superfici di vetru internu, i pannelli OLED assemblati dentru u monolitu sò furnuti cù energia elettrica. Quandu hè attivatu, a matrice integra trasforma questu cubu trasparente in una fonti di luci omnidirezzionale.

Nome di u prugettu : Cubeoled, Nome di i disignuri : Markus Fuerderer, U nome di u cliente : Markus Fuerderer.

Cubeoled Luminaria

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.