Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cuncettu Di Gioielli Adattabili

Jewel Box

Cuncettu Di Gioielli Adattabili Jewel Box hè un cuncettu di ghjuvelli adattabili basatu in l'usu di ghjoculi per mattoni cum'è "lego". Cù stu principiu, pudete fà, annulà e rimette à volta ogni altra gioia! Jewel Box esiste in ready-to-wear dinò in ghjuvelli cù pietre preziose o in ghjuvelli per a passerella. Cum'è un cuncettu apertu, u sviluppu di Jewel Box ùn hà mai finitu: pudemu cuntinuà à creà novi forme è utilizà novi materiali. Jewel Box permette di creà ogni staggione coperta cù culori è mudelli seguite a moda di i vestiti.

Nome di u prugettu : Jewel Box, Nome di i disignuri : Anne Dumont, U nome di u cliente : Anne Dumont.

Jewel Box Cuncettu Di Gioielli Adattabili

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.