Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Anellu

The Empress

Anellu Pietra di bellezza fantastica - piropo - a so essenza stessa porta a grandezza è a solennità. Quissa hè a bellezza è l'unicità di a petra identificata l'imaghjini, chì hè destinatu à a futura decorazione. Ci era u bisognu di creà un quadru unicu per a petra, chì li purtava in l'aria. A petra hè stata tirata più in là di u so metallu chì tinia. Questa formula sensuale passione è forza attrattiva. Era impurtante di mantene u cuncettu classico, di supportu a percezione moderna di gioielli.

Nome di u prugettu : The Empress, Nome di i disignuri : Victor A. Syrnev, U nome di u cliente : Uvelirnyi Dom VICTOR.

The Empress Anellu

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.