Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mobili Multifunzionale

Screw Chair

Mobili Multifunzionale In a vita di a vita di oghje in a classa media è a parte di u redditu à pocu pressu di a sucietà hè sottu a più pressione ecunomica è cusì sò più interessati in mobili simplici, economici è utilizati cà i eleganti designs. usi chì prumove a necessità di un pruduttu multiusuali. L'usu principali di stu disignu hè una sedia. Per u muvimentu di e parti di sedia chì cunnessi cù i viti, l'altri ghjetti cum'è tabella è scaffali pudemu avè. Inoltre, i pezzi di sedia ponu cullà in a casella chì hè a parte principale di stu disignu.

Nome di u prugettu : Screw Chair, Nome di i disignuri : Arash Shojaei, U nome di u cliente : Arshida.

Screw Chair Mobili Multifunzionale

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.