Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Strumentu Di Trasmissione Video Digitale

Avoi Set Top Box

Strumentu Di Trasmissione Video Digitale Avoi hè unu di i più novi Smart Set Top Boxes di Vestel chì furnisce principalmente tecnulugia di radiodifusione digitale per l'utilizatori di TV. U caratteru più impurtante di Avoi hè a "ventilazione oculta". A ventilazione oculta permette di creà disinni unichi è semplici. Cù Avoi, in più di fighjà i canali digitali in qualità HD, unu pò ascolta musica, fighjulà filmi è fighjà ritratti è images nant'à u screnu TV, mentri cuntrullendu sti fugliali à traversu u menu UI. U sistema operatore Avoi hè Android V4.2 Jel

Nome di u prugettu : Avoi Set Top Box, Nome di i disignuri : Vestel ID Team, U nome di u cliente : Vestel Electronics Co..

Avoi Set Top Box Strumentu Di Trasmissione Video Digitale

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.