Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Televisione Led

XX240 BMS SNB LED TV

A Televisione Led A serie TV LED XX240 include 32 ", 39", 40 ", 42", 47 ", 50" da a dimensione u più prezzu di a taglia à u segmentu più altu TV di grande dimensione cù una stessa idea di designu chì offre parechje opzioni. U disignu di visualizazione appartene ancu à a sucità di produzzione è hè riunitu cù a metodulugia BMS. U metallu di visualizazione hè pittatu cù pittura d'alta qualità perchè u disignu lascia l'area di u bisellu aperta è l'adduce solu cù u spessore di u muru di a copertina posteriore. Cusì a TV pare esse coperta cù solu un quadru finu è l'area di logu illuminata quì sottu.

Nome di u prugettu : XX240 BMS SNB LED TV, Nome di i disignuri : Vestel ID Team, U nome di u cliente : Vestel Electronics Co..

XX240 BMS SNB LED TV A Televisione Led

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.