Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Shisha

Shapes hookah

Shisha 1) un disignu unicu 2) usu largu di acciaio inossidabile 3) vetru soffiatu in forma per cuntattu massimu di fume / liquidu 4) sprinkler à a punta di a gaslet per ancu più cuntattu di fume / liquidu 5) a valvola pò esse rimpiazzata per un secondu mangu. 6) a bocca di tabacco hà a forma di un fume più longu, ma impedisce u surchafatu di tabacco, u tabacco ùn si deve stende 7) tutti i cunnessi sò capaci di viti è ermetici 8) maniglia di silicone di qualità alimentaria in cuntrastu cù i manichi tradiziunali pò esse lavatu numerosi cù ùn ci hè alcun risicu di ruggine o putrezzione, u silicone ùn assorbe micca sapori

Nome di u prugettu : Shapes hookah, Nome di i disignuri : Shapes, Forta Group llc, U nome di u cliente : Shapes hookahs.

Shapes hookah Shisha

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.