Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Dispositivu Cunvertibile Per L'educazione

Pupil 108

Un Dispositivu Cunvertibile Per L'educazione Alunna 108: U dispositivu convertibile Windows 8 più prezzu per l'Educazione. Una nova interfaccia è una nova sperienza nova in apprendimentu. Alunna 108 s'avvicina à u mondu di i tableta è di i laptop, cambiandu trà i dui, per una migliurà prestazione in l'Educazione. Windows 8 apre e novi pussibulità di apprendimentu, chì permettenu à i studienti apprufittassi di a funzione di a pantalla tattile è di l'incontabili app. Parte di e Soluzioni d'Intel® Education, Pupil 108 hè a soluzione più assequible è adatta per e classi in tuttu u mondu.

Nome di u prugettu : Pupil 108, Nome di i disignuri : Jp Inspiring Knowledge, U nome di u cliente : JP - inspiring knowledge.

Pupil 108 Un Dispositivu Cunvertibile Per L'educazione

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.