Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Parlante Attiva

db60

Parlante Attiva L'altavoci attivo db60 hè veramente pensatu per l'utilizatori di dispositivi mobili. U stilu di u parlante db60 hè basatu annantu à u patrimoniu è a simplicità di a lingua di designu nordicu. A facilità d'utilizazione hè riflessa in a forma originale è e caratteristiche minimaliste. L'altavozzante ùn hà micca buttuni è u disignu limpiu rende adattatu per montà in ogni locu induve ci hè un gran sonore. U db60 si trova à u cunfini trà l'audio è a casa interni.

Nome di u prugettu : db60, Nome di i disignuri : DNgroup Design Team, U nome di u cliente : DNgroup.

db60 Parlante Attiva

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.