Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'apparechju Pitch + Roll + Gps

Trail Ranger

L'apparechju Pitch + Roll + Gps Perchè A Pista Di Carta Pianu Quandu I Tracci Ùn Sò? Un primu in u cuncettu mundiale, Trail Ranger permette di arrigistrera l'anguli di a scalata, a descensione è di a rotura di u vostru veìculu off-road nantu à una mappa GPS è di sparte cun altri off-roaders di u mondu. Sviluppatu da a nostra piattaforma AXYZ-maps, Trail Ranger vi dà ancu una alerta di rolu persunalizata quandu a vostra rigatura s'appoghja troppu periculosamente. Ora mostrà à u mondu l'anguli insane chì avete cunquistatu! Perchè u vostru Munnu Ùn Hè Pianu! Per più infurmazioni nantu à Trail Ranger è per scaricà cum'è una app per iPhone / iPad, visitate: http://puckerfactors.com/trailranger

Nome di u prugettu : Trail Ranger, Nome di i disignuri : Anjan Cariappa M M, U nome di u cliente : Muckati SDD.

Trail Ranger L'apparechju Pitch + Roll + Gps

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.