Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Saccu

Diana

Saccu U saccu hà sempre duie funzioni: mette e cose in quantu (quantunque puderia esse imballate in ellu) è fendu simpaticu ma micca essenzialmente in quellu ordine. Questa borsa soddisfa e duie richieste. Hè unicu è sfarente di l'altri sacchetti per via di a cumminazione di materiali usati per a fabricazione: plexiglas cù borsa tessile attaccata. U saccu hè assai architettonicu, semplice è pulito in a so forma ma quantunque funzionale. In a so custruzzione, hè omagiu à Bauhaus, a so vista mundiale è i so maestri ma sempre hè assai mudernu. Grazie à a plexia, hè assai lussu è a so superficia brillante attrae l'attenzione.

Nome di u prugettu : Diana, Nome di i disignuri : Diana Sokolic, U nome di u cliente : .

Diana Saccu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.