Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'oliu D'oliva Organicu

Epsilon

L'oliu D'oliva Organicu L'oliu d'oliva Epsilon hè un pruduttu d'edizione limitata da l'alivi d'alivi organici. U prucessu di produczione tutale hè fattu a manu, aduprendu i metudi tradiziunali è l'oliu d'oliva hè imbottigliatu senza filtri. Avemu cuncepitu stu pacchettu vulè assicurà chì i cumpunenti sensibili di u pruduttu altamente nutritivu saranu ricivuti da u cunsumadore da u mulinu senza alcuna alterazione. Emu adupratu a buttiglia Quadrotta prutetta da un involucinu, attaccatu da coghju è misu in una casella di legno fatta, sigillata cù cera di sigillante. Cusì i cunsumatori sapianu chì u pruduttu ghjunse direttamente da u mulinu senza alcuna intervenzione.

Nome di u prugettu : Epsilon, Nome di i disignuri : George Gouvianakis, U nome di u cliente : Geronymakis George, Organic Farmer/Producer.

Epsilon L'oliu D'oliva Organicu

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.