Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichetta È Pacchettu Di Vini Spumanti

Il Mosnel QdE 2012

Etichetta È Pacchettu Di Vini Spumanti Cum’è u Lago Iseo schizzi à a sponda di Franciacorta, cusì u spumante spumeghja i lati di un bicchiere. U cuncettu hè una ri-elaborazione grafica di a forma di u lavu è esprime tuttu u putere di una buttiglia di Riserva chì hè stata versata in un vetru di cristallo. Una etichetta eleganti è vivaci, equilibrata in i so grafici è i so culori, hè una suluzione audacosa cù una polipropilene trasparente è una stampata d'oro completamente calda per dà nuove sensazioni. U versu di u vinu hè sottolineatu annantu à a scatula, induve i grafici si rializeghjanu intornu à u pacchettu: simplici è impactanti cumposti da dui elementi "slive et tiroir".

Nome di u prugettu : Il Mosnel QdE 2012, Nome di i disignuri : Laura Ferrario, U nome di u cliente : FERRARIODESIGN.

Il Mosnel QdE 2012 Etichetta È Pacchettu Di Vini Spumanti

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.