Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'internu Di L'uffiziu

Container offices

L'internu Di L'uffiziu In una sala grande di 4000 m², i cuncepitori belgi Cinque AM pusonu 13 container di seconda mano per creà un spaziu per l'uffiziu per Drukta & Formail, duie imprese. U cuncettu era di creà una certa sperienza per ogni visitatore / utilizatore, chì ligava l'uffizii trà l'attellu in modu chì i capi possu vede i so impiegati, è i visitori ponu spiegà u macchinariu enormu. Tre contenitori spuntanu fora di l'edificiu per acquistà quant'è luce naturali pussibule, tramindui situati attraversu i docks di carica esistenti.

Nome di u prugettu : Container offices, Nome di i disignuri : Five Am, U nome di u cliente : Five AM.

Container offices L'internu Di L'uffiziu

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.