Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cofre

Chilim

Cofre "Chilim di Mirko Di Matteo" hè una linea di mobili creata cù tappeti vintage di 80 anni riposu da Bosnia. Questi pezzi originali di mobili sò unichi (ogni pezza hè diversa), ecologica (fatta cù tappeti d'epoca riciclate) è suciale rispunsevule (preservate l'antica tradizione di i tessuti). Cumbinendu i tappetti cù "hardware di metalli di volo" (cum'è framings) avemu creatu pezzi indestructibili chì preserveranu i tappeti vintage altrimenti persi per sempre cum'è elementi di display funzionanti in e nostre case.

Nome di u prugettu : Chilim, Nome di i disignuri : Matteo Mirko Cetinski, U nome di u cliente : Mirko Di Matteo Designs.

Chilim Cofre

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.