Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Ghjuvelli

Melek Taus

I Ghjuvelli In una certa ideologia, Diu mette u mondu sottu a cura di sette angeli santu. Melek Taus o The Peacock Angel hè u più grande è u primu à emerge da a Luce di Diu in a forma di un arcubalenu. Colettivamente, sti sette angeli sò i sette culori di l'arcubalenu, Melek Taus essendu turchinu. Quandu Melek Taus hà rifiutatu di curvassi davanti à Adam, hè statu ghjittatu da u celu. Ramintò di u so peccatu di fiertà è chianciò per 7000 anni, e so lacrime stavanu i foci di l'Infernu. Melek Taus hè statu rimandatu è ristabilitu cum'è capu di l'angeli. Melek Taus hè una emanazione di Diu chì hà creatu u cosmos da l'OGG Cosmica.

Nome di u prugettu : Melek Taus, Nome di i disignuri : Samira Mazloom, U nome di u cliente : Samira.Mazloom Jewellery.

Melek Taus I Ghjuvelli

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.