Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa Residenziale

Iwan Residence

Casa Residenziale Stu prughjettu hè una residenza di lussu à livellu di u patrone di un cliente cun un immensu piacè per i disinni cuntempuranei di punta, ma affettu profundo per u fascinu fascinu islamicu. Questa era l'uccasione di implementà un scopu longu desideratu è aspirazione di amalgamà questi dui stili diversificati è di mantene un sensu senza inhibitu è cuscenza di a fusione trà sti temi. Hè più simile à l'intersezione di sfarenti, mondi, ideolugie è epoche - l'imaghjini mentali di a fantastica scienza di u palazzu storicu di 1000 nuttate sottumessu un enorme ascensore di facci in a aura futuristica 21a.

Nome di u prugettu : Iwan Residence, Nome di i disignuri : Dalia Sadany, U nome di u cliente : Dezines Dalia Sadany Creations.

Iwan Residence Casa Residenziale

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.