Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Resort Flottante E Osservatorio Marino

Pearl Atlantis

Resort Flottante E Osservatorio Marino Un resort sostenibile flottante è un osservatoriu marinu situatu principalmente in u corridoiu di biodiversità marina di Cagayan Ridge, mare di Sulu, (circa 200 km à l'est di Puerto Princesa, a costa di Palawan è 20 km à nordu di i perimetri di u Parcu Naturale di Tubbataha Reefs) è per risponde à i bisogni di u nostru paese. per una manera di spinta a cuscenza di e persone in quantu à a cunservazione di a nostra biodiversità marina cù a custruzione di un magnetu turisticu monumentale da quale u nostru paese Filippine pò esse facilmente cunnisciutu.

Nome di u prugettu : Pearl Atlantis, Nome di i disignuri : Maria Cecilia Garcia Cruz, U nome di u cliente : Cecilia Cruz.

Pearl Atlantis Resort Flottante E Osservatorio Marino

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.