Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Media Store

Our House

Media Store U cuncettu 'Nostra Casa' reinventa l'esperienza di cummercializazione quantunque un disignu innovativu, una tecnulugia digitale avanzata è un toccu di magia Virgin per creà un ambiente di vendita cum'è ùn altru. Da avvicinà i clienti sò salutati sia da Richard Branson, Mo Farah, Usain Bolt o ancu un T-Rex, da una porta digitale HD. Stu sensu di teatru è personalità furnisce a porta per i clienti per esplurà u mondu di l'ultimi servizii di divertimentu è di cumunicazione da Virgin Media.

Nome di u prugettu : Our House, Nome di i disignuri : Allen International, U nome di u cliente : allen international.

Our House Media Store

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.