Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Parratore Portable

Ballo

Parratore Portable U studiu di designu svizzeru BERNHARD | BURKARD hà pensatu un parlante unicu per OYO. A forma del parlante hè una sfera perfetta senza stand attuale. L'altaveu BALLO pone, lancia o pende per una sperienza musicale in 360 gradi. U disignu segui principii di design minimalistic. Un cinturinu culuritu fusiona dui emisferi. Pruteghja u parlante è cresce i toni bassi quandu si stà nantu à una superficia. L'altoparlante vene cun una batteria di Litiu ricaricabile integrata è cumpatibile cù a maiò parte di i dispositivi audio. U jack di 3.5mm hè un plug regular per i cuffie. L'altaveu BALLO hè disponibile in deci culori diffirenti.

Nome di u prugettu : Ballo, Nome di i disignuri : Bernhard Burkard, U nome di u cliente : BERNHARD | BURKARD .

Ballo Parratore Portable

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.