Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Ghjoculu

Movable wooden animals

U Ghjoculu A diversità ghjoculi per l'animali si move cun manere sferenti, simplici ma divertenti. I formi astratti di l'animali assorbanu i zitelli à l'imagine: ci sò 5 animali in u gruppu: Pig, Duck, Giraffe, Snail and Dinosaur. U capu di Duck si move da a diritta à sinistra quandu l'avete chjappu da u desk, pare chì ti dice "NO"; A testa di Giraffe pò passà da sopra è da falà; U nasu di porcu, i capi di lumaca è di dinosauro si muvianu da l'internu à l'esternu quandu vi turminate e so cue. Tutti i muvimenti facenu e persone sminticheranu è guidanu i zitelli per ghjucà in diverse manere, cum'è tira, spinghje, vultendu etc.

Nome di u prugettu : Movable wooden animals, Nome di i disignuri : Sha Yang, U nome di u cliente : Shayang Design Studio.

Movable wooden animals U Ghjoculu

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.