Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tavulinu, Sedie

Hoek af

Tavulinu, Sedie "Hoek af" traduttu in inglese significa "mancatu un cantone", ma quandu dite chì qualcunu manca un cantone in olandese significa chì sò un pocu pazzi. Pensava à queste parolle mentre pensava à un amicu chì "manca un angulu", dunque s'hè addivintatu evidenti chì, anche se a manca un cantone, in realtà hè più interessante. È hè chì mi hà strappatu, se pigli un quadratu è si taglia d'un angulu sò creati dui cantoni novi, chì significa chì invece di perdiri qualcosa, qualcosa hè vintu. Ogni pezzu di "hoek af" hà persu un angulu ma vintu dui cantoni è dui gammi.

Nome di u prugettu : Hoek af, Nome di i disignuri : David Hoppenbrouwers, U nome di u cliente : David Hoppenbrouwers.

Hoek af Tavulinu, Sedie

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.