Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione Ashgabat Tele - Radio Center (TV Tower) hè un edifiziu monumentale, altu 211 m, situatu in periferia meridionale di Ashgabat, capitale di Turkmenistan, nantu à una collina 1024 m, sopra u livellu di u mare. A Torre di TV hè u centru principalu per a produzzione di radio è di prugramma TV, a postproduzione è a radiodifusione. È hè unu di i meglii esempi di tecnulugia digitale di punta à l'arte. A Torre TV hà fattu u Turkmenistan un pioneru in a radiodifusione terrestre HD in Asia. A Torre TV hè u più grande investimentu tecnologicu di l'ultimi 20 anni in trasmissione.

Nome di u prugettu : Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower), Nome di i disignuri : Polimeks Construction, U nome di u cliente : Polimeks Construction .

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower) Pruduzzione / Postproduzione / Trasmissione

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.